vliegtuig

21 juli 2016 - Posadas, Argentinië

ik ga schrijven wat we moeten doen in het vliegtuig voor de veiligheid .

het tvtje werkt dan nog niet maar in de lucht wel . als we opstijgen en afdalen dan moeten de gordels en de bordjes toe zolang het lichtje voor ons brand mag je je gordel of bordje opendoen sommige mensen doen het toch en je mag zeker niet roken ! en wat je ook niet mag doen is rommel achter laten want dat is niet netjes voor de volgende ik was zelf is de volgende in het vliegtuig en er lag allemaal rommel onder mijn voeten . dus ik weet hoe dat dat voelt . en ik persoonlijk vind de sas eng, als je sast dan maakt dat een eng geluid .

groetjes Namena .

1. Annick en Guy:
    22 juli 2016
    Dag Namena,
    We zijn hier in het noorden van Ijsland en wachten op een binnenlandse vlucht naar Reykjavik, dat in het zuiden van Ijsland is. We hebben hier buiten op een terrasje in het zonnetje gegeten. Het was heel lekker. Ik hoop dat we strakjes een plekje in het vliegtuig hebben zonder te veel rommel. Vele groetjes, Thomas, Guy en Annick
  2. Jacques Van Bavinchove:
    24 juli 2016
    Dag Namena,
    Wat ik eng vind zijn die metalen WC's. Ik heb ze liever uit porselein. Op een gouden WC wil ik anders ook wel eens zitten, maar dat zal niet vlug gebeuren.
    Ik kijk al uit naar uw volgend verslag!
    Jacques