één van de zeven wereldwonderen gezien

15 augustus 2016 - Machu Picchu, Peru

eerst zijn we in een hele grote file gaan staan om op de bus te mogen . dan zijn we met de bus op een berg gereden waar we op het puntje van de berg uit stapte en we waren afgesproken met een gids . maar de gids was veel te laat . maar toen gingen we uiteindelijk toch naar binnen om het wereldwonder te zien . ze hebben het gevonden door ze waren eingelijk op zoek naar iets anders op de top van de berg maar dan hebben ze dit wereld wonder gevonden . het lag onder het oerwoud en door dat konden ze het niet eerder dan dat vinden . en het wereld wonder was een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel oude stad waar ze vroeger in woonden, Machu Picchu. ik vond het heeeeel mooi . de gids heeft ook wat uitleg gegeven aan mama en papa . ik was na het bekijken van het dorp wel heel moe hoor er waren duizende trapjes te beklimmen . er was ook eefjes een moment dat we moe waren en dat we eefjes uitrusten maar mijn papa en mijn nonkel gingen nog eefjes naar een uitkijkstoren maar het bleek dat je dan hans de tocht moest doen . dus we waren hun kwijt dus we gingen ze achterna en toen zagen we lama's en alpaca's en daar hebben we papa en mijn nonkel terug gevonden . de lama's en de alpaca's stonden achter een draad  . maar ze konden er blijkbaar over mijn nonkel had dus een appel vast en al de lama's en de alpaca's loopten op mijn nonkel af dus ik kon ze aaien , knuffelen wat ik maar wou . dus ik had een leuke dag .

groetjes namena

1. Isabelle en Christophe:
    19 augustus 2016
    Hoi Namena,
    Wat een mooie verhalen. Eerst Argentinië en nu Peru. En dan nog al die dieren die je gezien hebt. Als je weer thuis bent zal je super veel kunnen vertellen.
    Groetjes,
    Christophe en Isabelle
  2. Jacques Van Bavinchove:
    19 augustus 2016
    Dag Namena,
    Zo veel dat gij meegemaakt hebt! Te land, ter zee en in de lucht!
    En leuke reisverhalen: ik heb ze met plezier gelezen en herlezen.