mini san ignacio

20 juli 2016 - San Ignacio, Argentinië

We zijn met mensen van het reisburo naar ruïnes gaan kijken en dat zijn oude kapotte gebouwen die de indianen en de paters hadden gemaakt . we zijn ook naar een groot kruis gaan kijken en daar zijn we ook op geweest op verdieping vier . maar voor dat we op de toren gingen we naar allemaal geweldige grote en kleine vlinders maar vooral hele grote vlinders . en ik had mijn oranje trui aan en weet je nog met de klas dat al die vlinders op mij kwamen zitten maar vandaag waren het er niet zo veel hoor van plaats van op mijn arm zatten ze op mijn been . het waren echt mega vlinders . En mama heeft per ongelijk  op een vlinder gestapt ! maar daarna zijn we naar het groot kruis  geweest . Maar toen we op de toren waren ik en Marie naar het toilet ik en mama super hard rennen omdat als marie moet pipi moet doen dan is het dringend ik en mama rende naar een redelijk ver cafeetje binst dat er blijkbaar ook èèn in de toren was en ik zij hebben we daarvoor zo hard gelopen ! en dan hebben we nog even naar het kruis gekeken van buiten . en dan kwam het traktortreintje om ons naar beneden  te brengen en dan zijn we met de mensen van het reisburo naar het hotelletje gereden en dan hebben we afscheid  genomen . en we waren doodop !

groetjes namena.