In Harry Malter

1 juli 2016 - Oost-Vlaanderen, België

Ik ben samen met Nora naar Harry Malter geweest.

We hebben op kamelen gereden en mijn kleine zus Marie heeft ook op een kameel gereden. We zijn ook in het circus geweest. Er was ook eens een eng geluid, en dan kwam gewoon een schattig poedel hondje.

Mijn flesje water is ook eens in de stroom gevallen, en ik en Nora  gingen in een bootje zitten maar eigenlijk mocht dat niet want het was maar tot 6 jaar.

Toen hadden we het flesje en toen had ik mijn jas vergeten in het bootje. Nora had mijn jas dan en dan gingen we verder. Op het laatst mochten we een suikerspin gaan halen. We hadden super hard gelopen want anders moest die mevrouw die daar stond al optreden. En toen we daar waren zei de mevrouw dat de machine kappot was. Toen mochten we toch nog eens in het spiegelhuis en op de kikkers die vlug op en neer gingen en toen gingen we stiekem zonder dat het mocht in een kronkelbuis maar we wisten dat mama gelukkig niet boos ging zijn. Daarna gingen we naar Nora's huis en raad eens wie daar toevallig stonden? Emma en Noor stonden daar voor Nora's deur. En dan hebben mijn mama en Klaartje nog een babbeltje gedaan en dan zijn we naar huis gegaan.

Daaaaaaaaaaaaaag!

groetjes Namena

1. Noor Belien:
    2 juli 2016
    cool, ik ben ook al eens op een kameel geweest
  2. Luca Maes:
    2 juli 2016
    tof ook al eens gedaan u zus durft nogal (ookal zou ik het durven)
  3. Job van den Berg:
    Allez Allez Allez
  4. Noor Belien:
    lol!!
  5. Noor Belien:
    cool!!
  6. Emma Verhaegen:
    Leuke foto's Namena!
    Dat circus ziet mij er leuk uit!!!
  7. Emma Verhaegen:
    3 juli 2016
    OOk tof dat je iets over ons hebt geschreven.:-)
    SUPER LEUK!!!!!!!!
  8. Luca Maes:
    4 juli 2016
    zeg wanneer foto's reis al heel de tijd te zitten wachten
  9. Julia Czopur:
    5 juli 2016
    leuk dat je met Nora naar de Harry Malter mocht gaan,
    zo toevallig dat Noor en Emma daar ineens stonden!!!!
    groetjes!!