in Buenos Aires

4 juli 2016 - Buenos Aires, Argentinië

Overal moesten we in de file staan,in de luchthaven.Voor ons passpoort te toonen en dan moesten we nog eens aan schuuven met de taxi om naar ons hotelletje te rijden.Normaal  zouden we maar een half uurtje in de taxi zitten maar we zatten wel 2 uur in de taxi! Toen we aan het hotteletje aankwaamen waren Marie en ik aan het slapen.Doordat het vliegtuig om 6 uur was geland en ik was wakker om 5 uur wakker en ik kon nauwlijks slapen in het vliegtuig.Toen we ons hotelletje kwamen stonden we  in de lift en er was een rood lichtje die begon te piepen als je er voor stond.Waarom  dat weet ik niet. het eerste wat ik dee dat was naar de slaapkamer lopen en slapen. Toen moesten we ook nog eten gaan halen en dan hebben we kaas, cocopops

1. Annick en LuC:
    7 juli 2016
    Hoi Namena,
    Het is in Argentinië in de winter precies mooier weer dan in België in de zomer! Je hebt mooie foto's doorgestuurd. Ze spreken daar precies wel een raar taaltje hé. Ken je al een paar woordjes? Hebben ze daar ook lekkere frietjes aan de andere kant van de wereld? Groetjes aan Marie en mama en papa, Annick & Luc
  2. Nora dm:
    12 juli 2016
    Dag Namena

Ik zie aan de foto's dat jij het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellll leuk is

Groetjes nora